when you lose someone you really love..

nu har ja inte uppdaterat på riktigt länge!
men orken finns liksom inte, ska försöka bli bättre!

ja tänkte sammanfatta de senaste i bilder, istället för en jätte lång text, så här kommer lite bilder med en liten bildtext till :)


grillat med b-rudarna i klassen!


träffat min mycket sjuka vän mattias ett par gånger!
(killen till höger)


även haft många roliga stunder då festklänningen åkt på!

vill också passa på att ge alla mina vänner ett stort tack för att ni är bäst!
just nu mår ja grymt bra, livet leker!
på torsdag drar ja iväg till dalarna med kållerådet, och de kommer
bli så jääävla bra!
ja ska försöka uppdatera i morgon, för nu måste jag stänga av datorn,
och fixa lite innan ja beger mig emot sängen för att kolla tv, sen sova!


ett extra tack till anton lund för att han är just han.
du är underbar gubben!


/c

Kommentarer
Postat av: Jennie

var finns den klänningen :O

2010-05-17 @ 22:21:10
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: carolinekäck

den finns på bling! :)

2010-05-19 @ 08:48:05
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0