straffad tjej!

godmiddag alla bakis människor!

ja antar att de flesta faktiskt är riktigt bakis, eller hur? :)
själv sitter ja här, väldigt stolt över mig själv att ja inte drack en droppe, duktig tjej, eller hur? :)
men sen är ja ju bara 15 år också och då får man ju inte dricka ;)
men ändå sitter ja här med världens huvudvärk, så ja fattar inte riktigt vad som händer, hehe!

menmen!
ja hade en super trevlig kväll igår på ungakris!
träffa mycket nytt och underbar folk, och lärde mig mycket, på bara de få timmarna..
ja kom nyss hem ifrån en shoppingrunda på kungsmässan med mamma, pappa och natha, och ja fick köpt en del! bland annat ett par jeans för 1400 kr som min älskade pappa köpte till mig, jag älskar dig!
ja är totalt förälskad i dom, de är helt sjukt va snygga dom är!
senare idag blir de en lugn kväll hemma hos elin andreasson, med film och godis eftersom att vi åker till sjövik tidigt i morgon biti och hälsar på våra gamla konfirmations ledare!
de ska bli riktigt kul faktiskt!

men nu måste ja gå, har vänner som väntar på mig :)

pusspuss!

valborgs carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0