några timmar kvar!

nu är de bara några få timmar kvar tills vi ger oss av emot Dalarna!

skolan idag gick fort, och ja hade inte så många lektioner, riktigt gött!
började med biologi där vi hade vikarie, så vi satt och diskutera de sista nationella provet i kemi som vi hade lektionen efter. vi skulle labba, själva, så skulle våran lärare stå och bedömma oss, och ja va så himla nervös!
ja visste inte vart ja skulle ta vägen, och de visade sig när jag väl kom in där.
när vi börjar så läste ja inte lappen riktigt, så ja häller i fel saker i provrören, duktigt carro!
så då fick ja börja om, vilket tog mycket tid och ja blev stressad..
efter de sa ja till mig själv att lugna ner mig så ja kunde slutföra allting i tid, och de hjälpte faktiskt.
de slutade ett bra, och ja fick ett resultat!
sen va de lunch, och eftersom att provet va på våran lunch, så missa vi matten för att vi skulle äta då, sen efter lunchen hade vi fest kommité möte, och de är klart att ja är med där!
sen efter de mötet va de direkt till målargruppsmöte, för där är jag också med, hehe..
sen va de slut för dagen, och ja va på jätte bra humör, antagligen på grund av vädret, helt underbart!
så ja åkte hem, börja packa, och nu är ja nästan klar.
nu är de bara små saker kvar som plattång, pengar och smink, och de packar ja i morgon :)

bild ifrån camen, väldigt suddig! men här är min packning!

och här är jag just nu!

glad och taggad tjej till max!

 

nu blir de snart fotbollsträning, sen hem och duscha och vänta på malin, sen ska vi vara vakna så länge vi orkar i natt, så vi kan sova gott på tåget i morgon! :)

skriver senare.

/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0