I love you, I really do!

det ja skrev om här på bloggen sist, de som va lite hemligt va att ja skulle åka ner till varberg och träffa
mitt ex, och se vart vi stog nu efter ett år och mina förhoppningar va att vi skulle inse att vi faktiskt
tillhörde varandra eftersom att ja har saknat honom sjukt mycket under detta året,
de har knappt gått en sekund utan att ja tänkt på honom, och ja har kämpat som tusan för att få honom till
att träffa mig, men han har alltid varit tveksam, men nu va de faktiskt han som bad mig komma ner,
så ja tog tåget ner i fredags.
ja behöver inte säga mycket mer än att ja hade en underbar dag och de va verkligen som ja hade tänkt mig.

så nu är vi tillbaka igen, starkare än någonsin.
har man inte kunnat släppa varandra och gå vidare efter ett år så tror ja att man hör ihop, de är bara så.
utan sebastian är jag ingeting, med honom är

28/5-10, jag älskar dig sebastian eriksson!


outfit för fredagen

tröja ifrån ginatricot
byxor ifrån miss sixteen

jag vill också tacka malinbentzen, michaelajansson, nathaliemoberg och
min underbara mamma för att ni har funnits där för mig.
jag älskar er till tusen, ni är bäst!


nu ska ja börja dra mig neråt för att äta frukost, sen blir de skola!
idag kommer bli en lugn dag, som resten av veckan.

/c


Kommentarer
Postat av: Jennie

gud så söööta.

2010-05-31 @ 19:08:42
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0