hemma!

bättre sent än aldrig!
nu är jag i alla fall hemma ifrån rättvik och har varit hemma sen i söndags, men ja har bara inte orkat
sätta mig framför datorn!
ja sov cirka 9 timmar på 4 nätter under förra helgen, så denna veckan har ja haft fullt upp med att sova ikapp,
och ja tror jag är stabil igen :)

denna veckan har gått sjukt fort, fattar inte vart dagarna tar vägen..
idag är de sista dagen med riktiga lektioner, och då har ja bara svenska och engelska, sen slutar jag
klockan 12, riktigt gött!
ikväll ska ja iväg på en grej, men ja tänker inte avslöja än vad det är!
går de bra så kanske ni får veta, hihi!

nästa vecka är ja lektionsfri måndag, tisdag och onsdag, eftersom att vi i målargruppen ska fixa de sista
på skolan nu innan vi slutar, så allt är nytt och frächt när nästa termin börjar!
sen på torsdag börjar tema dagarna, så blir de bara lite utflykter med klassen torsdag fredag och måndag,
 på tisdag ska vi städa och så är de "årets match" mellan elever och lärare, sen får vi gå hem.
sen på onsdag är de avslutning och sen bal.. de är sjukt!
ja längtar, men samtidigt inte.
ja vill inte säga hejdå till alla, för ja vet hur jäkla ont de kommer göra, och hur många tårar ja kommer fälla..
men samtidigt vill ja säga hejdå till min tid på stretered, för den är äntligen över!!!

men nu måste ja rusa iväg till skolan!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0