feelings, can be good, but also bad!

känslor..
just såhär på kvällen, precis innan man ska gå och bädda ner sig i sin säng, så känner ja alltid den där saknaden efter någon som kan sitta och omfamna en när man känner sig sådär lite ynklig, och bara tycker synd om sig själv, när man är helt gosig i hela kroppen och bara vill ha någon som sitter och håller en i handen och berättar för en hur vacker man är, hur trött man än är!
ja saknar denna känslan nästan varje dag.
ja vill också tillhöra någon, känna att man är älskad för den man är, inte behöva sminka sig och alltid, alltid, alltid se bra ut så fort man bara ska ut på stan, för då vet man att man alltid har någon där hemma som väntar på en, någon som man älskar mest på jorden, och blir älskad tillbaka minst lika mycket!

jag känner där emot inte att ja vill ha någon, bara för att ha någon, utan ja tänker vänta på den rätta.
när den rätta står framför mig, då kommer ja märka de, och då kommer ja inte tveka.



detta va ett känslosamt inlägg, men ja behövde skriva av mig!
tack till er som läste,

love
/c

Kommentarer
Postat av: ?

2010-05-06 @ 13:52:23
Postat av: (L)

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG

2010-05-06 @ 13:52:39
Postat av: caroline

gud va kul att höra! <3

2010-05-08 @ 22:19:25
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0