tisdag, snart fredag! eller.. ?

idag är de tisdag!
än så länge är de bara början av veckan, men ja känner att denna veckan kommer gå sjuuukt fort, precis som förra veckan gjorde, och de gillar vi!

denna veckan har jag väldigt fullt upp! men en positiv sak är att de inte bara är av läxor.
ja har gjort klart mitt so arbete, ska lämnas in idag, sen är de bara lite småläxor kvar denna veckan, förutom mitt omprov i matte på torsdag dock..
men de får ja ju faktiskt skylla på mig själv att jag har. ja kunde valt att plugga, så ja klarade provet, men nej...

planerna för denna veckan:

tisdag
: träffa gosis! 
onsdag: sjukhuset på morgonen,träffa elin efter skolan, sen match!
torsdag: inget bestämt än tror jag ?
fredag: gänget hemma hos malin? :)

 

men nu måste jag springa till bussen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Söööt.

2010-03-23 @ 17:48:34
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: carolinekäck

tack! :)

2010-03-24 @ 07:41:52
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0