TAGGAD SOM FAN!

godmorgon!
eller.. godmiddag?
haha!
idag är jag sjukt glad!
klassresa idag, remember?
bussen går ifrån centralen klockan 15.00, vilket betyder att pappa kommer och hämtar mig klockan 2 hemma, sen åker vi och hämtar malin, så åker vi in till centralen och möter upp resten!
sen ska vi åka buss i 9 timmar ungefär, beräknas att vara uppe i idre klockan 23.00.
de blev ändringar i min packlista, så ja kommer INTE att ha med min dator upp till idre.
har så sjukt mycker annat ja måste ha med, så den fick inte plats.
MEN!
malinbentzen tar med sin dator, och vi ska testa att koppla in mitt mobila bredband i hennes dator, så om de funkar så kommer de nog upp något inlägg i alla fall!
annars får ni stalka min blogg på söndag och måndag, då bilder kommer!

ja och michan hann i alla fall få våra tröjor som vi beställde, så vi kommer vara snyggast i backen, ja lovar! ;)
men nu måste ja packa de sista, fixa mig och äta frukost.
kan hända att de kommer ett inlägg precis innan ja åker, vi får se!

hade bra så länge!
puss

bästa tjejerna, ja älskar er 9B! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0