sovmorgon, I like!

godmorgon!

jag är ledsen för att jag inte uppdaterade med efter igår morse, men jag har mina anledningar!
efter skolan åkte jag direkt till stan, sen när jag kom hem hade jag en kvart på mig att packa, sen skulle jag direkt ner till gymet, och sen när jag kom hem insåg jag att mina skola faktiskt har blivit stulna, så ja fick världens ångest och låg och grät i typ en timma över ett par jävla skor! (fatta va mensvärk kan göra en känslig..)
sen så va de bara godnatt på mig!

men idag är jag tillbaka, pigg och fräch eftersom att jag har haft sovmorgon idag till 10!
de betyder att jag inte behövergå upp förens klockan 8. så jag är utvilad!

idag kommer de inte hända så mycket.
skolan först, vilket burkar gå väldigt fort på onsdagar, sen hem och käka, sen till träning med bästa laget!

men! dagens höjdounkt: en väldigt saknad erik kommer hem ifrån norge idag!
jag är väldigt glad för detta! <3

men nu måste jag snart gå till bussen, så jag skriver senare ikväll om jag orkar!

jag just nu, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0