seg uppdatering, igen!

rubriken säger sitt!

ja har inte uppdaterat på länge, men de har sina anledningar, ja lovar!
för de första tryckte våra lärare in alla prov denna veckan, vilket betydde 3 prov och en inlämning, låter inte så kul, eller hur?
och allt detta måste göras innan torsdag eftersom att vi är lediga torsdag fredag för då är vi i idre fjäll på klassresa.
åh gud, så vi har längtat!
de kommer bli så sjukt bra!


ja vet inte riktigt än om ja kommer ha med mig datorn upp än, men har jag de så kommer jag uppdatera bloggen där uppe ifrån :)
detta blev ett kort inlägg för jag har inte så mycket mer att säga, plus att jag måste dra och plugga igen!

men har ni tur så uppdaterar jag i morgon biti innan skolan för jag har sovmorgon.

puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ta bilder på er då:D

2010-03-09 @ 22:36:01
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: caroline

ja lovar dig att de kommer massa bilder ifrån idre! :)

2010-03-10 @ 08:37:10
Postat av: Jennie

hehe det var några ja :)

2010-03-19 @ 22:23:13
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0