övervunnit min rädsla?

va på sjukhuset igår och skulle prata med läkarna om operationen!
för er som inte vet så sprängde ja min trumhinna för väldigt många år sen, och den har fortfarande inte växt igen.. de har varit snackar fram och tillbaka om operation, men ja har varit så sjukt rädd för just operation, så ja har struntat i de, och tänkt att de inte spelar någon roll, men i november 2009 tröttnade jag!
ja fick en öraninflammation, och ja har aldrig varit med om någonting så jobbigt!
de rinner hela tiden, ja kan inte sova, och de bara är för jobbigt!
så då ringde vi och bokade tid för att få komma dit och få all information, så ja va där igår.
vi pratade med läkaren fram och tillbaka, och vi bestämde att vi ställer upp mitt på kö.
ja kommer få en tid inom 3 månader, och ja är redan nervös...
ja har sån sjukhusskräck, så ja vet inte vart ja ska ta vägen. ja kan svimma när ja kommer in på sjukhus!
men ja har bestämt mig, ja ska övervinna min rädsla, och göra detta.
ja är stark!

caroline käck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0