lördag!

nu har ja inte uppdaterat på länge, förlåt!

igår va de minarirarcupen,fast de gick dock inte så bra för mitt lag..
men vafan, vi har tränat i 2 månader, och haft 3 innomhusträningar, vilket betyder att de inte spelar så stor roll!
cupen va på skoj för våran del, men de är klart att förluster suger ändå...

idag är de lördag och ja ska snart iväg och shoppa med mammsen!
som ja skrev tidigare i veckan så har någon snott mina träningsskor, så vi ska åka och köpa nya, och kolla lite kläder antagligen! :)
sen blir de träffa älskade michaelajansson ikväll och sen sova där eftersom att min bror ska ja middag ikväll, och då får jag inte vara hemma...?
men de gör inte mig någonting, då får ja tillbringa min lördag hos någon som jag älskar sjukt mycket!

men nu måste jag sticka, mamma står och väntar på mig!
uppdaterar senare, men vet inte om de blir innan jag åker till michan, eller hemma hos henne, men de märker ni!

puss och kram!

allways by your side honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0