kall caroline!

goddag alla glada!

kom hem ifrån skolan för någon timma sen.
stannade faktiskt kvar i skolan lite idag med michan malin och hanna för att köra igenom dansen några gånger och kolla allt en extra gång!
sen åkte jag direkt hem, och nu sitter ja här framför datorn och fryser väldigt mycket!
middagen va väl helt okej, men tror ja kommer vara hungrig innan min träning ens har börjat eftersom att jag knappt har ätit någonting idag..
men i vilket fall som helst är de fotbollsträning mellan 20.00-21.30 idag!
ska bli skönt att bara få tänka på annat ett tag..
skriver ikväll efter träningen om ja orkar!


ja är så trött på att alltid förstöra.
alltid förstöra för alla andra, och tro att de är bra.
önska ja kunde sluta lägga mig i, och bara skita
i allt och bara bry mig om mig själv för ett tag,
men de bara går inte..

många tankar gör en förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0