helvete med allt?

dagen va helt okej i skolan.
hoppade dock över två lektioner, dumma carro!
efter skolan åkte ja direkt hem, fick två väldigt negativa sms på vägen hem, vilket betydde att ja inte va på humör när jag kom hem!
när ja kom hem så va mamma på samma humör, vilket säger sig själv att de blev tjafs mellan oss två.
nu sitter jag i alla fall i ett fotbad, kände att ja va tvungen att fixa fötterna till i morgon när vi åker!
vill ju inte riskera att få ännu mer ont i fötterna än vad jag redan har, eller hur?

efter att jag har fixat fötterna blir de handla med pappa, sen träning som ja skrev i morse!
har ni tur uppdaterar jag senare idag, annars ska jag försöka skriva ett inlägg i morgon biti :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0