färdig tränad!

nu sitter jag här hemma, har kommit hem ifrån gymet!
är riktigt nöjd med dagens träning. de blev aerobics med julia.
träningspasset påminnde mycket om träningen vi fick när vi gick i konståkningen.
vi hade ju dans en gång i veckan med konståkningen, och här va en del av dom stegen med, så ja och julia hängde på riktigt bra måste jag säga!
passet va riktigt kul, och de är garanterat någonting ja kommer fortsätta gå på :)
efter ett träningspass känner man sig så himla mycket bättre, gladare, och bara allmänt duktig!
eller i alla fall jag, haha!

ikväll blir de bara mys här framför datorn, sen sängen tidigt!
kan hända att ja lägger in ett godnatt inlägg, allt hänger på humöret i slutet av kvällen.

just nu är jag i alla fall såhär glad:

vilket betyder...

MONGOCARRO!
haha, ingen i min familj orkar med mig just nu, så jobbig är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0