duschad och snart klar!

godmorgon alla underbara!

gick upp kvart över 6 idag för att duscha och tvätta håret, men ändå kommer ja inte hinna i tid, gissa varför?
DATORN!
haha, sätter ja mig här, måste ja kolla alla bloggar ja följer, facebook och bilddagboken, ja är alltså fast!
anledningen till att ja satte mig vid datorn först va ju såklart för att blogga, så här är inlägget :)

nu har ja precis duschat och ätit, ska snart börja fixa håret sen sminka mig, sen antagligen SPRINGA till bussen...
i skolan blir de nog rätt lugnt idag.
efter skolan drar jag till stan med julia för att fixa present till en mycket bra vän som fyller år denna veckan!

men ja skriver igen när jag kommer hem :)

en nyduschad carro utan smink, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0