andra skiddagen!

idag tog jag och malin lite sovmorgon, alla andra i stugan va uppe runt halv 9 någon gång!
de blev frukost, sen va de bara ut i backen och köra!
efter några åk, runt halv 12 hade jag dock tröttnat. ja hade så sjukt ont i rumpan, så ja tog mig en promenad hem till stugan och satte mig här helt själv.
efter bara en halvtimma så kom hanna och michan och gjorde mig sällskap.
mina änglar!
vi gick till affären och köpte lite godis, sen tog vi en promenad och tog lite fina kort :)
när vi kom hem va inte långt kvar tills dom andra kom, för då va de dax för lunch.
spagetti och köttfärsås stog på schemat idag!
efter lunchen tog vi de lite lugnt, sen bestämde vi oss för att göra ett försök till ute i backen, så ja åkte med hanna och michan eftersom att dom inte heller kände för att åka så länge.
men nu sitter vi här igen! de blev bara 2 åk, sen åkte vi hem för att bara ta de lugnt och vila våra små stackars ben!
ikväll blir de middag ute på en resturang med hela klassen, ska bli riktigt mysigt!
sen hem och kolla på melodifestivalen!
ja antar att de blir ett inlägg senare ikväll också om ja får tid.
här kommer lite mysbilder på mig hanna och michan!






puss ifrån idre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0