mina tjejer, de allra bästa!

har inte bloggat på länge, men direkt efter avslutningen och balen, så drog jag till
tyskland, så där är anledningen!

skolavslutningen va grymt jobbig, de tog emot att säga hejdå till alla,
krama alla lärare och sådär, men de va samtidigt en lättnad!
ja gick ut med 7 VG och resten G, och ja är ganska nöjd!

balen va de mest sorgliga, jobbiga och de finaste ja varit med om.
de va mycker känslor, och tårarna bara rann.
de va knappt någon som stog med kinderna torra,
alla grät på ett eller annat sätt!

ja kommer sakna allting så sjukt mycket.
dessa tre åren på stretered har varit de bästa i mitt liv.
ja har haft de sjukt bra!
ja kommer kunna blicka tillbaka på tiden med ett stort leende, garanterat!
ni har gjort mig till en helt ny människa, ni har hjälpt mig att bli den jag är idag,
och de är ja grymt tacksam för ska ni veta..
jag älskar er något så enormt, ja kommer aldrig kunna förklara...
ja vill önska alla lycka till i framtiden, och ja hoppas verkligen att vi kommer fortsätta ses!

/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0