härlig vecka!

lugnaste veckan i mitt liv va de gäller skolan kan jag lova!

har inte haft en ända lektion på hela veckan, plus att jag är ledig imorgon
eftersom att nathalie, jimmy och ange tar studenten då!!
ja längtar så in i hoppsan!
släkt ifrån norrköping kommer ner, kompisar ifrån fjärås kommer upp, och allt kommer bara vara helt jätte underbar.
de har varit lite stressit här hemma inför de här, just med mat och allting,
men ja hoppas att allt löser sig!

just nu är jag med julia, och hon står och trippeltångar mitt hår och ja ser ut som
en pudel!
så de blir inte trippeltångat i morgon på studenten, de blir nog bara utsläppt med volym eller något änkelt :)
nu är ja jätte trött och ska sätta på en film och ringa min underbar pojkvän!

här är en bild ifrån förra helgen!

nu blir de ner och prata lite med min underbara familj,

den dejting med kudden!

puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0