bara några timmar kvar..

några timmar kvar tills man sedan ska säga hejdå
till de som har varit en stor del av ens liv nu i tre år..

tack 9b för allt de ni har gett mig.
allt de som vi har delat tillsammans,
och tiden vi har haft har varit underbar.
ni kommer alltid att ha en speciell plats
i mitt hjärta, och ja kommar alltid att älska er!
vi har våra internskämt, och dom är alltid
lika roliga.
klassresan vi hade tillsammans,
alla lektioner vi har hittat på ursäkter för att
skippa, alla skratt som vi faktiskt har delat,
även om de har varit jobbigt.
ni är otroligt bra! <3


jag älskar er otroligt flickor!

ja är just nu lite deppig eftersom att de inte är allt för lätt att bara lämna alla,
inte bara på en kväll..
vissa har betytt mer än andra, och de kommer bli väldigt svårt att lämna de som
står mig närmast.
på något sätt vet man att de inte kommer vara samma när vi till sommaren börjar
gymnasiet, men ja ska försöka att hålla kvar så mycket som möjligt men de flesta!


idag blir de match
kållered - tuve
ja hoppas att vi vinner denna matchen, trots vädret!
får se om ja bloggar ikväll, har dock mycket att göra med saker som måste
fixas till i morgon!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0