you don´t know what you got

förlåt för en dålig uppdatering, igen. de börjar bli en dålig vana nu känner jag.
men ska försöka ändra på detta!

i torsdags va de tillbaka till verkligheten igen, efter tre mycket behövande veckor!
dagen gick ganska fort, så de va lugnt.
efter skolan åkte jag, michan och malin in till stan och träffade tim och jonathan som
va här nere ifrån dalarna och hälsade på. mycket trevlig dag/kväll!
i fredags gick skolan lite segare, men gympan va grym!
vi hade en ganska snygg vikarie på köpet också, hihi (a)
efter skolan åkte jag hem och bara pustade ut, sen åkte ja med pappa och handla
till helgen, och nere i affären träffade ja min kära barndomsvän jessica!
så vi bestämde att vi skulle ses senare och kolla let´s dance och bara umgås,
och då blev de!
sen somna ja tidigt.
igår va ja bara hemma hela dagen, gick en promenad med mamma och pappa,
sen va ja i ishallen och tränade småbarn i 3 timmar, och sen hem till martin och eva
och myste lite med dom!
idag åkte ja och mamma iväg tidigt i morse och skulle köpa träningskläder och kolla
skid utrustning! sluta med att vi kom hem med lite träningkläder och ett par
tränings skor bara. blir skid utrustning imorgon :)
nu sitter ja vid datorn och väntar på mat, sen blir de sportlife och träna och sen sola!

ja ska försöka skriva senare ikväll eller i morgon!
ta hand om er så länge!

/c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0