lycka!

ja har fått min lycka, min kärlek, mitt liv, mitt allt, tillbaka!
nu är ja lyckligare än någonsin igen.
ni får mig att må så jävla bra, utan er har ja inte varit någonting..
dessa månader utan er har varit en ren plåga.
de gjorde så jävla ont att få höra att vi skulle splittras,
och sen inte veta vad som skulle hända.

but we are back on track again!
denna gången är vi starkare än någonsin,
och nu kan inget skillja oss åt igen.
ja trodde aldrig att denna dagen skulle komma,
men är så jävla glad att den gjorde de.


ja hade precis börjat tänka att de sista mötet vi hade
med laget, faktiskt va slutet.
de gjorde ont, men ja va ändå tvungen att släppa taget,
släppa allt som hade med oss att göra, för att inte gå ner mig mer.
men samtidigt så fanns längtan inom mig hela tiden.
ja ville ingenting annat än att de skulle bli vi igen.
att vi skulle hitta tillbaka, och att allt skulle bli som vanligt.
alla minnen vi delade, alla känslor, allt!
de va helt oslagbart...
ja visste att ja aldrig någonsin skulle hitta några som er,
ja ville aldrig hitta några som er.
ville bara få er tillbaka.
få tillbaka allt som vi den dagen förlora!
men, sen kom dagen som ja så länge väntat på.
som vi alla så länge väntat på tror jag..
när smset kom så började spänningen.
magen slog volter.
lyckan va näst intill tillbaka!
efter några dagars väntan va vi tillbaka helt och hållet!

detta ska aldrig mer hända oss.
vi vet vart vi hör hemma nu,
och de är där vi kommer stanna!
vi kom, vi såg, vi segrade.

kållered sk damjuniorer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0