kan bli världens bästa dag!

kom precis hem ifrån gymmet!
ja och min kära granne jessica johansson kom på i morse
att vi ville ner och gymma, så de gjorde vi!
körde en timma där nere ungefär för sen fick vi världens
as garv, så vi bara störde alla, så vi fick gå hem, haha!
så nu har ja hunnit äta en frukt och dricka lite vatten,
nu ska ja snart ner till gymmet igen och köra afro power dance,
något som alla borde testa tycker jag!
efter afro dansen blir de hem och äta och duscha på en timma,
sen upp till ishallen på möte.
de är här min rubrik kommer in!
mötet kan förändra mitt liv totalt igen. till de bättre så klart!
vilket svar ja än får kommer ja nog börja gråta tror ja, haha...

ja ber till gud att vi ska få tillbaka att vi förlora.
för en del betydde de ingenting, och för vissa,
mig bland annat, betydde de allt!
de va som att komma till en helt annan värld när vi träffades,
de va nästan för bra för att vara sant...
men hur de än blir kommer ni alltid vara de som 
står mig närmst hjärtat.
ja älskar er så förbannat mycket!

nu måste ja dra, mamma står och väntar på mig!
skriver ikväll efter mötet om ja inte är allt för depp.

/c 

bild från 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0