du tog mitt hjärta med storm, men lämna de trasigt

kärlek vid första ögonkastet?
ja de va de verkligen.
du kom in i mitt liv, tog mig med storm,
men lämna dess värre kvar mig ensam efter bara ett år.
ja trodde de vi hade, skulle vara för alltid.
allt kändes så himla perfekt..
alla såg upp till oss, till de vi hade, och allt vi delade.
de fanns ingenting i våra liv, som vi inte delade med
varandra, de va verkligen du&jag mot världen.

efter ett år försvann allt, de försvann väldigt fort.
på bara två dagar så va allt som bort glömt.
ja gick ner mig i mig själv, kunde inte gå ut,
inte umgås med någon, för ja va helt borta.
de va precis som om ja va i en helt annan värld,
där de bara fanns jag, och minnen kvar ifrån dig.

de har snart gått 6 månader sen mitt liv förändrades helt.
6 månader av saknad, sorg, och med ett försök att gå vidare.
allt rullar på som vanligt nu, men ja har verkligen ingenting
som finns där och stöttar mig, precis så som du gjorde.
finns ingenting som längre är min livsglöd.
nu lever ja mitt liv för att ja måste, inte för att jag vill.

med detta inlägget ville ja bara visa hur mycket du
faktiskt betydde för mig.
förklara att du faktiskt var mitt allt.
men nu finns de ingenting kvar, bara minnen som sagt.
ja hoppas du har de bra, och att du är lycklig.
för allt ja vill, är att du ska må bra.

man vet inte vad man har för ens de är borta på riktigt
I am missing you.


/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0