13 januari

hemma efter en sjukt seg dag i skolan!
började sent, men ändå gick dagen så
sjukt långsamt!

förlåt för att jag inte skrev igår kväll när
richard hade åkt hem, som ja lova.
men han tog bussen vid 23, och då orkade
ja verkligen inte sätta mig vid datorn!
men för övrigt så va kvällen mycket mysig.
richard kom vid halv fyra ungefär, så börja vi
göra mat, (pannkakor ofc!)
sen gick vi upp och ladda ner lite filmer, och
under tiden som dom ladda så kolla vi på den
senaste saw filmen, och fyfan va äcklig den va!
men i alla fall, sen fortsatte vi med
American History X, bästa filmen som någonsin
gjorts om rasism
, tycker jag!
sen blev de en film till, men ja kommer dock
inte ihåg va den hette, hehe.
sen åkte han hem som sagt!

tack för en underbar dag richard,
så sjukt bra är du!

idag så blir de sportlife senare,
sen hem och bara ta de lugnt!

/c

jag älskar dig bästa vän.


Kommentarer
Postat av: richard :)

älskar dej me bästavän <33

2010-01-13 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0