ulricehamn!

igår va vi i ulricehamn med skolan!
dagen va så sjukt bra.
ja hade aldrig i hela mitt liv stått på ett par
skidor eller liknande, nä men då är de klart
att ja väljer snowboard, de svåraste!
haha, så typiskt mig..
men de gick faktiskt bättre än förväntat vill jag lova!
och ja hade så otroligt kul.
men även dom bästa dagarna, har sina dåliga stunder,
eller hur?
och de hade även denna..
ja blev så sjukt rädd, men är glad att de inte
blev så allvarligt som man ett tag kunde tro!
ja älskar dig malin, du skrämde oss sjukt mycket!

sen när vi kom hem så följde min michaelajansson
med mig hem, för hon skulle sova här.
hade en sjukt mysig kväll med prat,film och skratt i massvis!
sen somna ja ganska tidigt, men vi vaknade ungefär samtidigt
i morse. då blev de frukos och sen film!
nu har min lilla flicka åkt iväg för hon skulle klippa sig.
och ja ligger så klart kvar i min säng med datorn, hihi!
ikväll blir de träning med bästa laget!
och nu innan de ska ja nog bara ta de lugnt,
har så sjukt ont i kroppen efter igår!

slänger in lite bilder ifrån igår också!


jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0