sleeping angel

nu ligger jag här och kollar på en sovande caroline!
som vanligt somnade hon innan mig, trött tjej!
idag var det dock för att hon inte orkade med sin dumma öra som bråkar med henne :(
det tycker vi verkligen inte om.. tummen ner!

i vilket fall måste jag säga att hon är riktigt söt när hon sover!

den söta tunikan syns inte speciellt bra på bilden men finns med på bild
i förregående inlägg!

allt på bilden från igår + en rosa tjocktröja, mascara och en ring som blev dagens inköp!


jodu caroline.. jag skulle vilja tacka dig otroligt mycket för dessa dagarna..
tänk hur j*vla länge vi har väntat på detta, hur många dagar vi räknat ner
och till slut blev det en kanon resa,
vi fick komma bort lite, (tillsammans såklart) rensa huvudet, shoppa, ta det lugnt och bara njuta.
det är sjukt hur du kan få mig att känna mig, så speciell, så värdefull..
att få kalla dig min bästa vän, är det finaste jag har.



skulle också vilja avsluta detta inlägg med en låttext..

I see you and you can hear me but nothing more than that
It's a wall between us and ist made by stones of hate
I want to move that soldier that stand in our way
But im afraid to die because of you


Growing stronger knowing better help me find that way
see whats missing how to change it will bee my plan


The rain is falling and the winter coming soon
But You not beside me but always in my dream
I can not live without to know that you are alive
But i svear every dream will coming throght



Growing stronger knowing better help me find that way
See whats missing how to change it will bee my plan


Dont try to hide dont try to run away from this
You will fly like a bird in the sky than die and crash like you never be born
So try to se the good side of this and not what is bad
Just try to survive this hell we living in right now

Growing stronger knowing better help me find that way
Growing stronger knowing better help me find that way
See whats missing how to change it will bee my plan



caroline, hoppas du sover underbarst nu
och glöm aldrig..
att jag älskar dig mest på denna jord.

/ din bara din michaela.
http://miichaelajansson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0