I got a feeling...

... that tonight´s gonna be a good night!

ja hade en underbar kväll/natt med michaela och malin!
ja och och michaela kom hem till malin runt 7 ungefär.
då fixa vi i ordning lite, sen drog vi vidare till lindome och skulle kolla snickarcupen! 
vi va kvar på cupen till 10 ungefär, då tog vi tåget hem till kållered,
men stanna i centrum och träffa richard och staffan en snabbis,
sen vidare med bussen hem till malin!
när vi kom hem till malin så tog vi nått och käka, sen in på malins rum,
och där hände nått magiskt vill ja lova!
de måste varit nått i luften eller nått, för jag och michaela fick
världen flipp medans malin pratade i telefon!
vi hitta lite roliga saker att ta på oss, och de blev bara värre och värre, tro mig...

tack tjejer, för en underbar kväll/natt!
ja älskar er nått så otroligt <3

jag vill tacka gud för att ni fick chansen att andas!


Kommentarer
Postat av: michaelaaajao!

hahahha, tjejer.. tjejer..

jag finner inga ord för er längre..

ni är bättre än dom bästa!

jag älskar er så de gör ont!

<3

2010-02-08 @ 19:53:39
Postat av: baradincaroline!

alltid vi!

så jävla perfect match! <3

2010-02-08 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0