go dag!

dagen började med en underbart lång sovmorgon!
när ja väl kom till skolan så gick dagen sjukt fort, så de va helt okej :)
efter skolan gick jag, michan och hanna ner till k-center och skulle köpa
godis till i morgon.
vi har ju nationella prov mellan halv 9 och 12.
usch, gillas inte..
efter de gick ja till sportlife och sola, sen gick jag hem!
när jag kom hem hade pappa gjort middag. mums!
och nu sitter jag här.
ska snart börja byta om för sen är de fotbollsträning, yes!
bästa laget <3

torsdag: plugga..
fredag: packa?
lördag: fixa de sista med michan!
söndag: då åker vi, äntligen!! (plus att de är alla hjärtans dag! :))

vi tar med oss datorn upp till norrköping, så de blir nog en del
bloggande där uppe ifrån skulle jag tro!
ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, så ni har
koll på vad som händer :)

nu blir de träning, hörs senare!

/c

you are my sun when the rain is falling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0