back on track!

nu va de väldigt längesen ja bloggade, ja vet!
fy mig..

i vilket fall som helst har vi varit lediga onsdag,torsdag och fredag ifrån skolan pågrund av all snö, vilket har varit riktigt skönt!
onsdag blev de bio med malin och michan, trosdag blev de kungsmässan med malin michan och hanna (där vi fick vara med om ett bombhot, inte lika kul...) och fredag tillbringade ja med malin och michan så klart!
vi åkte in till stan till ett musik café och lyssnade på kajsa stradberg som sjöng, sen hem till michan och hade de bara sjukt mysigt med muffinsbak, håkan hellström konsert på tv och även ute på kvällen och bara mådde sjukt bra!
lördagen sov vi ut, ja vaknade såklart tidigare än dom andra två, för att ja skulle hålla erik sällskap i bilen på väg till norge!
sen gjorde vi oss i ordning, så drog ja och michan vidare in till stan, sen efter de sov vi hemma hos mig.

söndag blev de upp tidigt och träna, sen har de inte hänt så mycket mer. borde egentligen ha pluggat som aldrig förr, men ja finner verkligen ingen ork, ja skiter rent ut sagt i de.. *busigtjej*

under veckan blir de nog bara plugg och träning. kommer inte hinna med så mycker mer..
ska såklart försöka få in något blogginlägg! :)

du gör mig stark! <3

Kommentarer
Postat av: baradinmichaela!

jag mår så sjukt jävla bra med er!

ni är det bästa & finaste jag har.

dessa dagarna med er har varit helt perfekta verkligen..

jag älskar er mest av allt på denna jord! <3

2010-02-28 @ 22:45:17
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/
Postat av: baradincaroline!

ni är bäst, ja kommer aldrig sluta älska er! <3

2010-03-01 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0