ångestfylld tjej!

rubriken är inte så illa som de kanske verkar!
i själva verket är ja bara så sjukt trött på skolan
att ja håller på att.. dö kanske är lite dramatiskt, men de är faktiskt så!
just nu vill ja bara ha grundskolan avklarad!
de är inte roltigt någon stans..
men ja har bestämt mig.
ja ska klara detta, hur jobbigt de än är,
för ja vet att jag annars kommer ångra mig senare.
ja tänker inte låta min lathet gå ut över min framtid,
hur jobbigt de än må vara..

igår va ja på gymmet i alla fall, de va sjukt efterlängtat vill
jag lova er!
sen kom ja hem, och då visade de sig att både mamma och pappa
har blivit sjuka, plus att ja inte kände mig helt okej,
så idag blev de stanna hemma och plugga och vila upp mig
så ja kan gå till skolan i morgon och göra kemi provet!
nu blir de plugg resten av dagen.
kan hända att ja uppdaterar senare!


att bli lycklig har alltid varit svårt.
att känna sig helt nöjd med sitt liv,
de händer nästan aldrig.
men sen när man väl blir kär,
när man väl får känna den där
riktiga känslan när de pirrar i magen,
man blir glad av att bara kolla på personen,
ja, då finns de så klart någonting där som
förstör allt.
något som gör lyckan omöjlig..

men gubben, du ska veta att ja älskar dig,
och ja skulle kunna göra allt för dig.
bara ja fick känna att du tillhörde mig..


I love you more than the world ever could say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0