torsdag 15 april

godmorgon!

vaknade idag av att solen bländade mig när jag skulle vända mig i sängen, och då kan man inte bli annat än glad, eller hur?
så då gick jag upp, men jag va väldigt seg måste jag erkänna!
ja satt ett tag i sängen innan ja ens orkade röra på mig och gå till garderoben.. haha :)
nu har jag tagit på mig och plattat håret, så nu är de bara smink och frukost kvar, sen är jag fit for fight!
ja börjar 10 i 10 även idag, så denna dagen brukar gå väldigt fort, och de gillar vi! :)

igår efter skolan åkte ja hem till malin och vi käka lite, sen drog vi vidare till lindome och mötte upp matte och snacka lite med honom, sen fortsatte vi tillbaka till kållered och träffa lite annat folk och tog en glass i de härliga vädret, sen åkte ja hem runt halv 7 och bytte till lite varmare kläder eftersom att jag bara skulle kolla på träningen går för att ja fortfarande är lite sjuk..
men de va trevligt de med!
sen va de bara hem och direkt i säng.

idag vet jag faktiskt inte vad som händer efter skolan :) men de dyker alltid upp något!
men nu måste ja forsätta gör mig i ordning så ja kommer i tid till skolan!

puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0