solig morgon!

14 april idag!
solen strååålar in genom fönstret och ja är på bättringsvägen!
de blir skola idag, och ja är faktiskt mer pepp än vanligt. fråga mig inte varför för de har jag inget svar på, haha!
ja gick upp extra tidigt idag för att hinna titta igenom biologin en gång till, får väl se om ja hinner eller inte.
halv 10 åker jag till skolan, så är ja i god tid också :)
ja känner mig allmänt glad i hela kroppen idag, och de blir bara bättre av detta underbara vädret så ja hoppas att min humör är på topp hela dagen :)
får se om ja hinner träffa lite saknade människor i eftermiddag också, eftersom att ja inte får träna än :(

just de!
från och med idag ska ja börja ett nyttigare och sundare liv!
ja ska inte äta massa bullar och shit på vardagarna, när ja blir frisk ska ja börja träna som fan på sportlife igen, och bara få mig själv att tycka om min kropp igen!
ja har varit där förut, och ja ska dit igen!
så ett lycka till skulle inte sitta fel, de får en bara att peppa sig själv mer :)

men nu ska ja nog vandra vidare till mina skolböcker i en kvart!
vi hörs senare!
ta hand om er.

jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0