förlåt!

för er som va uppe tidigt och redan har hunnit läsa min blogg idag så vill jag be så himla mycket om ursäkt!
om ni kommer ihåg så skrev ja att michan fyller år i morgon och sådär, men de är ju på torsdag!
de va inte så att ja är en dålig kompis och inte kommer ihåg vilken dag hon fyller år, utan att ja trodde de va onsdag idag! heheh..

men nu har jag i alla fall klippt mig och färgat håret!
nöjd? jajo, de duger väl! dock inte helt nöjd med färgen..

blir myskväll hemma hos michan ikväll!
har varit och handlat dricka och sådär, snart blir de att handla mat också, men vad som står på matschemat är dock hemligt, hoooost!

blir kanske ett till inlägg ikväll.
puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0