13 april!

idag är de den 13 april och ja har inte bloggat sedan i fredags, men de, som vanligt, har sina anledningar!
i fredags hade ja en sjukt bra kväll/natt med mina flickor!
vi va hemma hos michan och firade henne, och bara hade de allmänt mysigt.
natten blev till morgon, och då gick vi och la oss, hehehe...
men ja ville bara tack er mina underbara vänner för en sjukt go kväll/natt.
ja älskar er!

idag har ja varit hemma ifrån skolan.
ja vaknade i morse och kunde inte ta mig upp ur sängen..
migrän, feber, illa mående, ont i halsen plus hosta. usch!
men efter en hel dag hemma med massa vatten och tabletter så har febern försvunnit, och hostan är inte lika illa, som tur är!
ja tror dock att de blir skolan i morgon för min del eftersom att vi har inlämning och prov...
men ja klarar de!

nu ska ja fortsätta plugga lite biologi, skriver när ja har lust!

puss så länge

fredagens outfit!



Kommentarer
Postat av: Jennie

söööta ni är.

2010-04-13 @ 21:22:11
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0