sjukt bra lördag!

Godmorgon alla!


Lite snurrig och ont i huvudet, ja tack!

Min lördagskväll va helt otrolig, så ja måste bara skriva om den!

De börja lite mindre bra med bråk hit och dit, men sånt händer väl alla antar jag.. Men så ringer min ängel ifrån ovan och säger att ja ska komma, så de är klart att ja drar upp till henne. Så satt vi där och grilla och tjöta och drack lite lugnt sådär. Sen så drog i vidare upp i skogen till massa annat trevligt folk. Hur vi kom dit och hem va ju en trevlig upplevelse, haha!
Sen orka vi inte vara där, så vi drog vidare och träffa på några andra människor, och under tiden vi stog där med dom, så får ja ett mycket skumt samtal ifrån en person ja inte trodde skulle höra av sig mer?.. just nu undrar ja bara va du vill med de samtalet..
men så skulle, dom vi träffa, upp där i skogen och vela, så då drog vi vidare till massa annat folk vid hitta i Kållered, och där va ju inte stämningen på topp när vi kom, men den blev väl bättre antar jag?
Så va vi där en stund i alla fall. (och där va du mitt hjärta, ja älskar dig..)
Sen blev de dax för mig att åka hem, eftersom att ja hade tidig match dagen efter..

Men fy fan va ja har skrattat denna dag! Tack alla, ni rädda min dag :)


Skriver senare idag, ska iväg och spela match nu! lycka till på mej ? :)

pussar!
käckis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0