ny dag..

godmorgon!
klockan är just nu 08.40 och jag sitter här vid datorn, har inte börjat göra mig i ordning någonting och ja ska åka om typ 40 minuter, bra där!
känner mig riktigt seg idag också. förkylningen börjar släppa, men fortfarande tung i hela kroppe och de tycker vi inte om!
ikväll blir de antagligen träning. hoppas att folk kommer så vi slipper ställa in hela tiden!
ja ska försöka skriva ikväll också. men vill ni nått så når vi mej på mobilen hela dagen.
puss


(slänger även in en bild på mig, ja vet att ni gillar de! ;))


Kommentarer
Postat av: dolge

älska bilder :R<3

2009-09-03 @ 20:24:29
Postat av: MICHAELAAAAAAA

så fin är du min ängel!

mer bilder är HELT OKEJ!(a) <3

2009-09-03 @ 21:34:09
Postat av: marcus

riktigt fin bild :)

2009-09-27 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0