hockey!

Hej!
Skola idag som vanligt. Va och kolla upp mitt knä, och hon sa till mig att vila i helgen, och komma tillbaka på måndag så svullnaden skulle lägga sig, men ja SKA spela match på söndag. tänkre så fan heller inte svika laget! vi ska vinna tjejer! <3
Sen blev ja hämtad på skolan av bästa julia, så åkte vi hem till henne, och hämta lite grejer, sen hem till mig och göra oss i ordning, och snart blir de frölunda match med massa trevligt folk! antagligen träffa efterlängtade Hampus också! puss på dej gubben.
Sen blir de nog hem och sova, men ska försöka in och skriva på bloggen innan ja somnar!
Ni når mig på mobilen :)
peaaaace!


hej vi är galna hockeybrudar, jappjapp! :)
galna hockey brudar, jappjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0