du gör mig lycklig

du är min ängel. bara du!

pluggpluggplugg hela kvällen! men sen kom min ängel och rädda min kväll!
michaela jansson, du är underbar!

ja och michan bestämde att vi skulle träffas och kolla på idol tillsammans, så ja åkte hem till henne, så öva vi på våran låt, och kolla idol, massa mys!
sen åkte ja hem igen, och nu sitter ja här hemma helt själv igen, buhu..



Kållered sk damjuniorer,
ni är i mina tankar hela tiden. ja kan bara inte släppa tanken av träningen igår. de kändes verkligen som om allting skulle falla ihop, att "juniorerna" inte skulle finnas kvar längre. ja ryser när ja tänker tanken..
vafan, de är klart som fan att vi ska fixa detta brudar? va tänker vi med?!
vadå att de kommer läggas ner, folk ska byta lag, och byta klubb?
visst, folk kanske slutar elr går upp till damerna, men vi som är kvar, HALLÅ?! vi kan la fortfarande vara ett lag eller? de kommer att komma mer folk! allt är inte över! fattar inte att vi kunde tänka så. vi kan ju inte ge upp nu, eller hur?
jag älskar er, och ja kommer aldrig svika er. ALDRIG!
vi klarar detta!







kållered sk damjuniorer, laget som klarar allt!


Kommentarer
Postat av: michaelaajansson

iiiiiihh!

CAROLINE, du gör mig sjuukt lycklig!

fan så fort du sa de så slängde jag mig på moppen (a)

så jävla mysigtt!

du får mig att orka kämpa när allt är sjkit gumman!

tack för allt!

VI SKA ALDRIG GE UPP!

seriöst.. vi kommer klara detta, på ngt sätt, så fixar vi de tjejer, jag loavr..

jag älsjkar er messst <3

2009-09-27 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0