fredag, jao!

ja, då va de underbara fredag igen!

höstlovet har ju bara gått föööööör fort! och detta är inte okej..

just nu känner ja mig stressad, irriterad och sjuukt förviddad..
ja vet inte hur ja ska göra, för att på bästa sätt göra mig själv lycklig.
att just ni två blir irriterad på mig när ja inte alltid vet vad ja vill, de
är också sjukt frustrerande, och ökar min stress mer och mer.

att må såhär på grund av en sån liten sak, de är sjukt.
egentligen tror jag att ja vet vad ja vill, men ja är rädd att
ta steget. steg kan vara stort, och ja kommer fölora mycket,
men tar ja inte steget har jag istället förlorat mig själv, vilket
är mycket värre, enligt mig..

/C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0