tordag och trött carro!

förlåt att jag inte har hållt mitt löfte om att uppdatera varje dag, men jag har faktiskt inte haft tid eller ork!

men idag är de torsdag, och i morgon är första veckan slut, sjukt skönt!
när man kommer hem är man helt trött i huvudet och har huvudvärk för att de är så himls hög ljudnivå på jobbet. jag är verkligen inte van vid de..
men varje dag efter att jag har jobbat så har jag åkt hem och bara tagit de lugnt, ätit middag med mormor och morfar och sådär, men idag va ja kvar inne i stan och letade present till mitt hjärta som fyller år den 4 december :)

i morgon kommer även mamma och pappa upp till norrköping och hälsar på mig, dom klarade inte av 2 veckor i streck utan sin lilla prinsessa, haha! men dom stannar bara till lördag :)

sen nästa vecka blir de prao igen, och någon gång nästa vecka ska jag och min älskade kusin, frida käck, shoppa! de va vääldigt länge sen vill jag erkänna, och ja saknar de!

ja försöker skriva lite imorgon också för nu ska ja snart kolla på tv med mormor, men ni når mej på mobilen!

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0