sjuk, mår väldigt dåligt..

seg dag idag.
allt har bara känts skit..

jag har fortfarande sjukt ont i halsen, ska antagligen på pencelin emot de imorgon, så ja hinner äta de innan ja börjar paroa så ja inte smittas!

skolan idag, vi va 11 st som mest på lektionerna, alla andra sjuka, de är riiiiiktigt gött faktiskt, för de blir ju inte några riktiga lektioner, bara massa lekar (:
sen efter skolan åkte ja och lämna böcker hemma hos linnea, sen åkte ja hem.
nu kom pappa hem, så de blir väl att käka nått, sen ner till hemmakväll och lämna in filmer som ja och michan lånade i helgen, sen kanske träffa någon, sen hem och packa, för nu är de faktiskt bara en dag kvar tills jag åker!!
mitt tåg går 10.41 på lördag morgon, håll min gärna sällskap på sms är ni gulliga! :)
ja kommer vara uppe i norrköping i två veckor, men jag har med mig dator och så, så ja kommer blogga varje dag om hur ja har de, och vad som har hänt :)

nej, nu blir de ner och fixa nått att käka!

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0