resfeber!

godmorgon!

nu är jag snart klar med min packning, har packat hela dagen! förutom när ja fastnade nere vid köksbordet med nathalie. satt och pratade om allt och inget, så jävla underbart!

snart kommer älskade mallanbrallan hit och ska ta en fika och säga hejdå till mig!
bästa dig gumman <3

lite senare blir de duschen, göra sig i ordning lite för ikväll!
ska ju på bio med pappa, jimmy och natha, som ja skrev igår, remember? ;)
sen blir de direkt hem och sova, sen upp vid 8 imorgon, mitt tåg går ju 10.40, hihi.

jag har väääääääärldens resfeber kan jag erkänna! vill bara åka nununu!
men nu har jag inte tid att sitta här mer, skriver kanske senare om jag får tid! :)

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0