mysig fredag!

min kväll blev i alla fall lyckad!

malin kom hit förut och sa hejdå och lite så, lämnade en jätte söt liten present som SKA med till norrköping!! :)
sen blev de dusch och göra sig i ordning för kvällen, sen in och kolla bio.
ja hade skiit kul! jag och min pappa är helt jävla störda tsm, de är sjukt! som nathalie sa "ni två är ju som Bill och Bull!"
ja tror fan att de stämmer. de är sinnessjukt hur bra du är pappsen. jag älskar dig!

ligger och kollar på idol nu, antar att eddie åker ut idag då eftersom att han har hängt löst flera veckor i rad nu..
sen blir de nattinana! ska upp klockan 8 imorgon :)

ha en fortsatt bra fredagskväll allihoppa, så hörs vi! jag skriver imorgon när jag har kommit upp till norrköping, elr på tåget elr nått.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0