första dagen

då va första dagen på praktiken avklarad!
efter som att jag har tysnadsplikt så får jag inte berätta så mycket, men jag kan säga att ja trivs om fisken i vattnet! detta är verkligen någonting för mig.
jag blir glad bara av att se dessa människor, helt jävla underbara!
synd bara inte att alla känner som mig i samma situation..

ikväll blir de bara att ta de lugnt. ska försöka plugga lite, sen blir de sängen tidigt. min buss går kvart över 8 imorgon :(
ni når mig ändå på mobilen, som ni redan vet!

/c


alla är lika mycket värda!


Kommentarer
Postat av: michaelajansson

fan va kul att de känns bra!

verkligen glad för din skull, detta kanske är ngt för dig trots allt, du övervinner "din rädsla", hjälper andra (de har du alltid varit sjukt bra på) & du gör ngt du gilar :) kan de bli bättre?

saknar dig hjärtegull. <3

2009-11-16 @ 19:38:15
Postat av: Anonym

vart praoar du? :)

2009-11-20 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0